Profesori:Job shadowing - WEBSITE X5 - Erasmus + Resurse

Go to content

Main menu:

Activităţi
Activitati Job Shadowing

Asistenta la ora teoretica cu tema- Fenomene de risc in hidrologie - in cadul partenerului de primire AEA, Se urmaresc – momentele organizatorice ale lectiei, strategia didactica – metode folosite – conversatia, euristica si explicatia; materiale didactice folosite – planse, prezentari video, anuare hidrologice, fotografii; identificarea competentelor specifice, modul de evaluare a achizitiilor elevilor de la noua tema (fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor).

Asistenta la ora de laborator cu tema Fenomene de risc in hidrologie 
Se urmaresc – moment organizatoric, reactualizarea cunostintelor, metode active/interactive folosite : descoperirea, problematizarae, simulare, studiu de caz; utilizarea metodelor de lucru pentru determinare – variatie de temperatura, observarea fenomenului si inregistrarea observatiilor, inregistrarea datelor experimentului, formularea observatiilor proprii asupra analizei; aplicarea normelor SSM pe parcursul defasurarii lucrarii de laborator),materiale didactice folosite : anuare hidrologice, software de simulare; fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor.

Asistenta la ora teoretica cu tema- Agentii poluanti si impactul lor asupra apelor - in cadul partenerului de primire AEA. Se urmaresc – momentele organizatorice ale lectiei, strategia didactica – metode folosite, materiale didactice folosite, identificarea competentelor specifice, modul de evaluare a achizitiilor elevilor de la noua tema (fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor).

Asistenta la ora de laborator cu tema Analiza unei probe de apa poluata cu agentii poluanti
Se urmaresc – moment organizatoric, reactualizarea cunostintelor, metode folosite – conversatia, explicatia, problematizarea si experimentul; prezentarea competentelor specifice ce trebuite insusite in ora de laborator –utilizarea metodelor de lucru pentru analiza, observarea fenomenului si anregistrarea observatiilor, inregistrarea datelor experimentului, formularea observatiilor proprii asupra analizei, aplicarea normelor SSM pe parcursul defasurarii lucrarii de laborator; fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor.

Atelier de lucru - realiazarea in echipe mixte de catre profesorii participanti alaturi de profesori de la liceul partener a unor lucrari de laborator si fise de lucru, utilizind metode si aparatura moderna care sa asigure elevilor cunostinte despre analiza si interpretarea actiunii factorilor de poluare a apeide – controlare a aplicarii masurilor de protectie a calitatii apelor 
Asistenta la ora teoretica cu tema Determinarea unor caracteristi fizice pentru o proba de apa naturala ( pH) - - in cadul partenerului de primire AEA Se urmaresc – momentele organizatorice ale lectiei, strategia didactica – metode folosite, materiale didactice folosite, identificarea competentelor specifice, modul de evaluare a achizitiilor elevilor de la noua tema (fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor).

Asistenta la ora de laborator cu tema Determinarea pH – unei probe de apa 
Se urmaresc – moment organizatoric, reactualizarea cunostintelor, metode folosite :explicatia celor 3 metode, compararea rezultatelor celor 3 metode, problematizarea si experimentul; prezentarea competentelor specifice ce trebuite insusite in ora de laborator :manuirea instrumentarului de laborator, utilizarea metodelor de lucru pentru analiza, observarea fenomenului si inregistrarea observatiilor, inregistrarea comparativa a datelor experimentului, formularea observatiilor proprii asupra analizelor, aplicarea normelor SSM pe parcursul defasurarii lucrarii de laborator; fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor, completarea portofoliului personal

Asistenta la ora teoretica cu tema Determinarea unor caracteristi chimice pentru probe de sol – aciditatea. Se urmaresc – momentele organizatorice ale lectiei, strategia didactica – metode folosite, materiale didactice folosite, identificarea competentelor specifice, modul de evaluare a achizitiilor elevilor de la noua tema (fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor).


Asistenta la ora de laborator cu tema- Determinarea aciditatii – unei probe de sol
Se urmaresc – moment organizatoric, reactualizarea cunostintelor, metode folosite :explicatia, problematizarea si experimentul; prezentarea competentelor specifice ce trebuite insusite in ora de laborator :manuirea instrumentarului de laborator, utilizarea metodelor de lucru pentru analiza in functie de tipul de aciditate determinat, observarea fenomenului si inregistrarea observatiilor, inregistrarea comparativa a datelor experimentului, formularea observatiilor proprii asupra analizelor, aplicarea normelor SSM pe parcursul defasurarii lucrarii de laborator, fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor, completarea portofoliului personal

Asistenta la ora teoretica cu tema- Determinarea unor caracteristi chimice pentru probe de apa – alcalinitatea.Se urmaresc – momentele organizatorice ale lectiei, strategia didactica – metode folosite, materiale didactice folosite, identificarea competentelor specifice, modul de evaluare a achizitiilor elevilor de la noua tema (fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor). 

Asistenta la ora de laborator cu tema- Determinarea alcalinitatii – unei probe de apa
Se urmaresc – moment organizatoric, reactualizarea cunostintelor, metode folosite: explicatia, problematizarea si experimentul; prezentarea competentelor specifice ce trebuite insusite in ora de laborator :manuirea instrumentarului de laborator, utilizarea metodelor de lucru pentru analiza in functie de tipul de alcalinitate determinat, observarea fenomenului si inregistrarea observatiilor, inregistrarea comparativa a datelor experimentului, formularea observatiilor proprii asupra analizelor, aplicarea normelor SSM pe parcursul defasurarii lucrarii de laborator, fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor, completarea portofoliului personal

Asistenta la ora de instruire practica cu tema- Instalatii de epurare mecanica a apelor uzate - in cadrul agentului economicEstação de Tratamento de Água da Asseiceira 
Se urmaresc –organizarea activitatii de IP, prezentarea tematicii, metode folosite :explicatia, observatia dirijata/independenta, problematizarea si repartizarea pe puncte de lucru; prezentarea competentelor specifice ce trebuite insusite; insusirea schemei tehnologice, identificarea utilajelor si componentelor instalatiei, aplicarea normelor SSM, fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor, completarea portofoliului personal

Asistenta la ora de instruire practica cu tema- Instalatii de epurare chimica a apelor uzate - in cadrul agentului economicEstação de Tratamento de Água da Asseiceira 
Se urmaresc –organizarea activitatii de IP, prezentarea tematicii, metode folosite :explicatia, observatia dirijata/independenta, problematizarea si repartizarea pe puncte de lucru; prezentarea competentelor specifice ce trebuite insusite; insusirea schemei tehnologice, identificarea utilajelor si componentelor instalatiei, a modului de functionare, identificarea reactiilor chimice utilizate in procesul de epurare a apelor uzate, aplicarea normelor SSM, fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor, completarea portofoliului personal

Asistenta la ora de instruire practica cu tema- Instalatii de epurare biologica a apelor uzate - - in cadrul agentului economicEstação de Tratamento de Água da Asseiceira 
Se urmaresc  organizarea activitatii de IP, prezentarea tematicii, metode folosite: explicatia, observatia dirijata/independenta, problematizarea si repartizarea pe puncte de lucru; prezentarea competentelor specifice ce trebuite insusite; insusirea tehnologiei de epurare biologica prin cele doua metode, identificarea proceselor aerobe/ anaerobe,cunoasterea clasificarii proceselor metabolice:consumatoare de energie. Producatoare de energie, aplicarea normelor SSM, fisa de lucru pentru evaluare si fixarea cunostintelor, completarea portofoliului personal. 


 
Back to content | Back to main menu